למה מגיע לי פיצוי?

על פי תקנה 261/2004 של הנציבות האירופית ותקנה טורקית בנושא זכויות נוסעים באוויר, אם הטיסה שלך התעכבה, אתה זכאי לפיצוי. הטיסה חייבת לעמוד בתנאים הדרושים.
הפיצוי על איחור/ביטול טיסה או דחיית עליה למטוס יכול להיות בין €125 ל-€600. הסכום יכול להשתנות בהתאם למרחק הטיסה ומשך העיכוב (להלן ניתן למצוא מידע מפורט על גודל הפיצוי).
התנאי הוא שאחד מהדברים הבאים קרה לך:
  • הטיסה שלך התעכבה יותר מ-3 שעות
  • הטיסה שלך התבטלה
  • הטיסה שלך התעכבה בפחות מ-3 שעות, אבל החמצת טיסת קונקשן והגעת ליעד הסופי שלך באיחור של יותר מ-3 שעות
  • נדחתה עלייתך למטוס בגלל מחסור במושבים פנויים (רישום יתר)

תנאים נוספים

  • הטיסה שלך לא התעכבה עקב תנאי מזג האוויר או תנאים חריגים אחרים.
  • הטיסה הייתה לפני פחות מ-6 שנים.
  • נתיב הטיסה וחברת התעופה צריכים לעמוד בקריטריונים מסוימים כדי לעמוד בתקנת החוק של האיחוד האירופי.

מה התהליך לקבלת פיצוי?

תהליך הגשת תביעה לקבלת פיצוי מכל חברות התעופה הינו אחיד, פשוט מאוד, וחינם לחלוטין:
  1. מילוי פרטי הטיסה שהתעכבה או בוטלה כאן
  2. בכל מקרה שיש צורך בפרטים נוספים, תקבלו פנייה מסודרת
  3. באמצעות הפרטים נפתחת תלונה אצל חברת התעופה בבקשה לפיצוי על פי חוק
  4. לחכות לכסף :) אם הפרטים יתאמתו ותימצאו זכאים, תקבלו את סכום הפיצוי של עד €600 לפי פרטי התשלום שהזנתם
  5. תהליך הגשת התביעה לפיצוי עבור טיסה שנדחתה או בוטלה אינו עולה כסף
החוק תקף גם לטיסות של חברות אל-על, ישראייר, וארקיע היוצאות מהאיחוד האירופי, טורקיה, או בריטניה (בנוסף לחברות התעופה האירופיות והגלובליות)
לבדיקת זכאותכם בחינם לחצו כאן למילוי פרטי הטיסה

טיסות שנוסעיהן עשויים להיות זכאיות לפיצוי לאחרונה:

רוצים לבדוק אם גם לכם מגיע פיצוי על הטיסה שלכם שהתעכבה או בוטלה? לחצו כאן